۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۵

احتمال آغاز به‌کار گروه «هنر و تجربه» از عید فطر/ فیلم‌ها باید مجوز بگیرند

احتمال آغاز به‌کار گروه «هنر و تجربه» از عید فطر/ فیلم‌ها باید مجوز بگیرند

دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» تاکید کرد هنوز فهرست فیلم‌هایی که قرارست در این گروه به اکران درآیند مشخص نیست ولی قطعا هر فیلمی که می‌خواهد در این گروه روی پرده رود باید پروانه نمایش داشته باشد.

امیر حسین علم‌الهدی مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» درباره آغاز اکران فیلم‌ها در این گروه سینمایی به خبرنگار مهر گفت: جلسات متعددی درباره اکران فیلم در این گروه سینمایی گذاشته‌ایم تا کم و کیف اکران آثاری از جنس هنر و تجربه را دریابیم.

وی در ادامه افزود: در این راستا صحبت‌هایی با برخی از فیلمسازان که در این گونه سینمایی فیلم اکران‌نشده دارند انجام داده و خوشبختانه به نتایج مطلوبی برای نمایش فیلم هایی از این دست رسیده ایم.

دبیر اجرایی گروه سینمای «هنر و تجربه» درباره نتیجه این مذاکرات توضیح داد: در راستای مذاکرات انجام‌شده همه تلاش شورای سیاستگذاری سینمای «هنر و تجربه» این است که همزمان با عید فطر نخستین فیلم دارای پروانه نمایش در این گروه سینمایی روی پرده برود.

علم‌الهدی با رد اظهارنظر تهیه‌کننده «پرویز» که اعلام کرده این فیلم سینمایی قطعا برای اکران عید فطر در نظر گرفته شده است، گفت: هیچ قراری مبنی بر اکران قطعی این فیلم سینمایی نبوده و من تنها صحبت کوتاهی با کارگردان این فیلم داشتم و این به معنای قطعی شدن اکران این فیلم در عید فطر نبوده است.

وی در پایان متذکر شد: ضمن اینکه این فیلم هنوز پروانه نمایش ندارد و برای نمایش در هر گروه سینمایی اول باید پروانه نمایش فیلم صادر شود. دوستان دقت داشته باشند که در گروه سینمای «هنر و تجربه» همچون همه گروه‌های سینمایی فقط فیلم‌هایی با پروانه نمایش اجازه اکران دارند.

کد خبر 2281581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha